keskiviikko 1. maaliskuuta 2017

Lanzarote, päivä 13 ja 14

12.1.2017 torstai

Heräsimme 8 aikoihin, sillä lähdimme 9 jälkeen Costa Teguiseen. Olimme 2015 Costa Teguisessa viikon, joten oli todella mukava päästä takaisin sillä alueella käymään. Paljon olivat paikat muuttuneet hieman yli vuodessa.
Costa Teguisessa suuntasimme ensin hotellille jossa olimme 2015. (Hotelli ei ole enään Aurinkomatkojen myynnissä.)

Hotellin ohitettuamme kävellen, suuntasimme meren rantaan. Oli aika tuulista, joten jäimme joksikin aikaa kuvailemaan tyrskyjä.

2015 tällä rannalla oli meidän loman aikana aina vihreä lippu.

Kiertelimme Costa Teguisea muutaman tunnin ajan, jonka jälkeen suunnattiin takaisin Puerto Del Carmeniin, jossa olimme n. 14 aikoihin.

Söimme hieman välipalaa ennen hotellin altaalle lähtöä. Jossa olimmekin 16 asti. Söimme taas hotellissa. Päätimme vielä lähteä auringonlaskua kuvaamaan, sillä sen kuvaaminen tämän loman aikana oli jäänyt todella vähiin. Mutta ilmassa oli kalimaa jonkun verran niin eihän se auringonlasku oikein näkynyt.

Takaisin hotellilla olimme puoli 9 aikoihin.

13.1.2017 perjantai

Viimeinen kokonainen päivä, joten päätimme lähteä heti aamusta altaalle! Jossa olimmekin 14 asti, söimme välipalaa huoneessa.

Lähdimme myös ostoksille vielä viimeisen kerran.

Näimme myös matkamme upeimman auringonlaskun ja kuvailimmekin sitä melkein puoli tuntia, alla muutama kuva auringonlaskusta.

Veimme ostokset hotellille ja vielä viimeisen illan "kunniaksi" menimme ravintolaan. Menimme uudestaan El Cangrejo rojo ravintolaan. Otin taas grillattuja possupihvejä ja kanarianperunoita. Sain myös lautasellisen punasipulia. :D
Tällä kertaa ruoka oli paljon paremman näköistä ja makuista.

Otimme myös jälkiruoat, jotka olivat myös todella hyviä.

Minun jälkiruoka.

Äidin jälkiruoka

Syömisen jälkeen palasimme hotellille tavaroita pakkaamaan. Nukkumaan kävimme puoli 1 aikoihin.