tiistai 21. helmikuuta 2017

Lanzarote, päivä 11 ja 12

10.1.2017 tiistai

Heräsimme 9 aikoihin. 10 jälkeen lähdimme bussilla kohti Arrecifea. Arrecifessa kävelimme rantakatua ja myös hieman ostoskatua.

Kävimme myös ilmaisessa museossa, joka kertoi Arrecifen historiasta.

Arrecifen ostoskatu.

Kun olimme nähneet kaikki, mitä halusimme Arrecifestä nähdä suuntasimme bussilla takaisin Puerto Del Carmeniin. Hotellilla olimme kolmen aikoihin.
Söimme äidin kanssa hieman välipalaa, jonka jälkeen suuntasimme rannalle. Oli vihreä lippu ensimmäistä kertaa lomamme aikana.
Uimme hetken aikaa meressä, kunnes palasimme hotellille lepäämään.
Puoli 9 aikoihin lähdimme syömään. Söimme Puerto Del Carmenin rantakadulla sijaitsevassa La Terrazza ravintolassa. Ruoka ei ollut mitenkään kamalan hyvää.
Takaisin hotellilla olimmekin 11 aikoihin.

11.1.2017 keskiviikko

Puoli 11 aikoihin lähdimme käymään klinikalla varvastani näyttämässä. (jälkitarkarkastus) Takaisin hotellilla olimme jo 11.15.

Söimme hieman välipalaa ja lepäilimme hotellilla puoli 3 asti, jonka jälkeen lähdimme kävelemään ja kiertelemään.

Tuli vielä tuliaisiakin löydettyä. Hotellilla olimme takaisin 19 aikoihin, lepäsimme vielä hetken, jonka jälkeen lähdimme käymään läheisessä ostoskeskuksessa, josta löytyi yöpaita minulle.