keskiviikko 13. syyskuuta 2017

Lindos ja allaspäivä

Olimme varanneet etukäteen Aurinkomatkojen retken Lindokselle. Emme ehtineet yöllä nukkua sairaalareissun takia, kuin kolme tuntia. Retki tosin jäi minulta hieman vajaaksi, sillä opas suositteli minua jäämään alas Lindoksen kylään kun muut lähtivät 300 rappusta kiipeämään ylös linnalle. Kyllähän se vähän harmitti, mutta ajattelin kumminkin että terveys ensin ja varmasti vielä joskus pääsen siellä käymään.
Näin sentää kaverilta kuvia ylhäältä, mutta en niitä tänne laita kun en itse ottanut enkä itse käynyt ylhäällä.

Olin Lindoksen kylässä parin suomalaisen kanssa jonkun aikaa, kunnes lähtivät rannalle ja minä jäin odottamaan kaveriani.

Kaverin tultua alas kävimme Lindoksen turistikaupoissa tuliaisia ja matkamuistoja ostamassa. Kun olimme tarpeeksi kauan kierrelleet lähdimme takaisin ylös bussille.

Olo Lindoksen retkellä oli ihan hyvä, join reilusti koko retken ajan vettä ja pidin hattua päässä, välillä aina särki vähän päätä, osittain päänsärky varmaan johtui lyhyistä yöunista.

Hotellille päästyä olimme molemmat todella väsyneitä, joten päätimme ottaa pienet päiväunet.
Päiväunien jälkeen suuntasimme vain apteekkiin, lääkäriin, syömään ja kiertelimme hieman Rodoksen kaupunkia.
Söimme Agalmassa ja otin leivitetyn porsaanleikkeen ja hyvää oli.

Tiistai 18.7.2017

Menimme heti aamupalan jälkeen hotellin altaalle uimaan. Uimisen jälkeen tulikin kuumin aika päivästä, jolloin lähdimme huoneeseen lepäämään. Vähän harmitti että auringonpistoksen takia loppuloma meni lepäillessä päiväsaikaan paljon.

Illalla menimme taas syömään Agalmaan, tällä kertaa testasin spagetti bolognesen ja oli kyllä hyvää. Syömisen jälkeen menimme vielä vanhaan kaupunkiin ostamaan tuliaisia.

1. Upeita kuvia olet ottanut!! Miten ihanalta tuo kirkkaan sininen aurinkoinen taivas näyttikään..tuollaista taivasta kaipasi koko kesän täällä suomessa:) Näyttää tuo Rhodos tosi kivalta paikalta😍 Mukavaa viikonjatkoa sinne♥

1. Kiitos, joo niin kaipais kesällä. Suosittelen kyl käymään Rodoksella jos vaa mahollist lähtee. :) Kiitos, mukavaa viikonjatkoa myös sinne. ♥

Kommentoithan asiallisesti. Asiattomat kommentit poistetaan.