keskiviikko 23. tammikuuta 2019

Gran Canaria, päivä 3

Maanantai 3.12.2018

Heräsimme 7 aikoihin, söimme aamupalan ja lähdimme retkipysäkille bussia odottamaan.
Retken nimi oli Pääkaupunki Las Palmas.
Bussin tultua haettiin vielä yhdet retkeläiset, ennen kuin suuntasimme kohti pääkaupunki Las Palmasia.

Ensimmäisenä pysähdyimme vanhaan kaupunkiin ja kävimme Santa Anan katedraalilla. Jossa saimme kierrellä, kävimme myös kirkon tornissa, josta oli upeat maisemat.

Vapaa-ajan alettua kiertelimme vähän kaikkialla, lopuksi kumminkin menimme kiertämään kauppahalliin ja maistamaan churroja.

Vanhasta kaupungista lähdimme satama kaupunkiin, jossa oli näköalapaikalla lyhyt pysähdys.

Kävimme myös Las Canterasin rannalla katsomassa hiekkaveistoksia, jotka olivat todella upeita. En viitsi jokaisesta laittaa kuvaa niin on näkemistä paikanpäälläkin, jos joku blogini lukijoista on menossa Las Palmasiin.

Lopuksi menimme Las Arenaksen ostoskeskukseen, jossa meillä oli vielä vapaa-aikaa. Kauppakeskuksesta lähdimme neljän aikoihin takaisin lomakyliin.
Hotellilla söimme vähän ja lepäilimme, lepäilyn jälkeen suuntasimme Yumbo kauppakeskukseen katselemaan mitä siellä on.
Yumbossa kiertelyn jälkeen tulimme hotellille ja aika pian kävimmekin nukkumaan.