perjantai 12. joulukuuta 2014

Teneriffa päivä 3

29.11.2014 Lauantai

Lauantaikin oli vielä vähän tuulinen, mutta päätimme lähteä rannalle, menimme pienemmälle rannalle, kun ajattelimme että se olisi parempi. Mutta viereinen isompi ranta osoittautui loman aikana paremmaksi.

Rannalla oli keltainen lippu, mutta sai uida. :)

Sielä sitten olimme jonkun aikaa, mutta koska tuuli ja hiekkaa lensi. Päätimme lähteä hotellin altaille ottamaan aurinkoa ja uimaan. Hotellin altaan vesi ei ollut lämmitettyä, joten se oli aika jäätävän kylmää, mutta virkistävää!
Siinä sit ku otettii aurinkoo ni en tajunnu järkevänä laittaa aurinkorasvaa, joten paloin vähäsen. Hotellin uima-altaata en ottanut kuvaa, koska halusin lomailla enkä vaan koko ajan ottaa kuvia.

Hotellin läheltä :)

Iltapäivällä lähdimme taas samaan paikkaan syömään, muistaakseni meillä vierähti sielä aikaa aika paljon, mutta ei se mitää. Mukava paikka oli. :)
Henkilökunta oli aina niin iloinen, kun tulimme syömään.

Syömisen jälkeen taas kävimme rannala kävelemässä ja keräilemässä simpukoita, aallot olivat aika isoja.

Illalla kävelimme taas Los Cristianokseen, josta sitten kierrettin rantaa vähän toiseen suuntaa päin pitemmälle ja keskustan kautta takaisin hotellille. Matkan varrella pysähdyttiin syömään jäätelöt.

Oreo jäätelöö, jännän makust.
Mut ihan hyvää. :)

Vähän isompii aaltoi ku Suomes. :D

Seuraava postaus onkin sunnuntain retkipäivä, josta yritän kirjoittaa enemmän ja pitemmän. :)
Mut nyt tähän loppuun lauantailta kuvia. :)

1. Toi oreo jäätelö näyttää hyvälle:) :3

2. Sit ku ootte kyllästyny saariin ni sanon suoraa et yks paikka joka on mantereella mut maisemat on samaa luokkaa ni on Espanjan aurinkorannikko, lento Malagalle on sellain 4,5h ja aurinko paistaa lähes koko vuoden :D

1. Huomasin tän vast nyt :/ Joo, tarkotuksena ois käydä mahollisimman mones maas, mut ekana nyt kierretää nää Kanariansaaret. Teneriffal ja Lanzarotel pitää viel käydä ainaki uuestaa, mut joo Malaga on kans yks mikä mua kiinnostaa ja siel pitää käydä, mut onhan täs koko elämä onneks aikaa. :)

Kommentoithan asiallisesti. Asiattomat kommentit poistetaan.