lauantai 20. joulukuuta 2014

Teneriffa päivä 4

30.11.2014 Sunnuntai

Sunnuntai oli eka päivä lomallamme jolloin ei ollut tuulista tai sateista. Ei ne tuulet ja sateet sillai haitannu, ku pääs kumminki liikkuu siel kävellen ja tutkii rauhas paikkoi. :)

Sunnuntaina oli aikanen herätys, koska lähdimme Aurinkomatkojen retkelle Puerto de la Cruz,iin.
Retkelle lähtö tapahtui läheiseltä retkipysäkiltä Coral Beach hotellin edestä. Samassa bussissa oli Loro Parqueen menijät.
Me emme sinne tällä kertaa menneet, vaikka toki se olisi varmaan ollut kivempi. Mut jäipähän ainaki ens kerralle, kun joskus Teneriffalle menee uudestaan niin retkiä, joilla ei ole vielä käynyt. :)

Ensimmäsenä vietiin Loro Parqueen menijät ja sitten suunnattiin Puerto de la Cruz,iin. Siellä meillä oli ekaksi opastettu kaupunki kierros. Siin kierrokses ei ollu mitää vikaa, mut toi kohde ei vaa ollu meijän mielest kiva, et Playa de Las Americas enemmin. Mut halusin tolle retkelle sen takii, koska mun vaariki oli käyny tos samas paikas, en tiiä oliko retki vai ihan omatoimisesti. Mutta oli kumminki kiva nähdä merivesialtaat. :)

Kierroksen jälkeen oli jotain 4 tuntia? vapaata aikaa kävellä ja kierrellä siellä. Me kiertelimme ja kävimme syömässä. Ruoka oli ihan ok, mut parempaa oli Playa de Las Americas,is.
Syömisen jälkeen lähettii pikkuhiljaa kävelemään pysäkille mistä retki bussi hakee meidät. Meillä kun sitä aikaa oli niin paljon jäimme rannalle katselemaan aaltoja ja ihailemaan mustaa laava hiekkaa.

Mustaa laava hiekkaa. (:

Puerto de la Cruz,issa oli +31 astetta lämmintä, että ihan riittävä. :)

Siinä sit jonku aikaa istuskeltiin, kunnes kello tuli sen verran että oli aika lähteä odottamaan bussia. Matka Puerto de la Cruz,ista kesti Playa de Las Americas,iin n. 1½ h. Ei mikään paha.
Meno ja palumatkalla Suomen ja Viron kieliset oppaat kertoivat kaikenlaista ja paluumatkallakin vähän aikaa.

Merisiili. (:

Hotellille päästyämme istuttiin vähän aikaa ja sit päätettii et lähetää rannan kautta meijän vakiopaikkaan vielä vähän syömään, koska kaikilla oli kumminkin vähän nälkä vielä.
Otimme ekaa kertaa sielä jälkkärinkin, joka oli tosi hyvää otin itse jonkun hedelmä jutun.

Otin jonku lasten pizzan. :D

Äitin pizza.

Mun jälkkäri, oli kyl tosi hyvää. :)

Kaverin jälkkäri. (:

Sit taidettiinkin mennä vaan hotellille suihkuun ja lepäilemään, oli aikanen herätys ollut aamulla ja väsytti kumminkin aika paljon.

1. Tosi hyvä postaus!! :) Kute aiemmatkii

2. Mistä lähtien opastukset on tullut myös eestiksi?

1. Siel oli mukana myös Viron opas muistaakseni sen takia, ettei virolaiset päässeet omana päivänään lähtemään. Mut ihan mielenkiintost toi oli, vaik välil kyl ärsytti et 2 kielel asioit. :D
      En tiedä sit onko aina noin, mut en usko.

Kommentoithan asiallisesti. Asiattomat kommentit poistetaan.