tiistai 30. joulukuuta 2014

Teneriffa päivä 5

1.12.2014 Maanantai

Maanantai oli tosi lämmin päivä, joten päätimme lähteä rannalle ottamaan aurinkoa ja uimaan. Rannalla oltiin muutama tunti, jonka jälkeen lähdimme vielä ottamaan hotellille aurinkoa vähäksi aikaa.


Toisel puolel oli synkät pilvet.

Mut sit muual tälläst.


Iltapäivällä kävimme taas samassa paikassa syömässä ja otin saman mitä olin useampana päivänä ottanut, koska se oli niin hyvää.
Syömisen jälkeen menimme käymään hotellilla, jonka jälkeen katsomaan auringonlaskua ja kävelemään.

Mun ruoka.

Äitin ruoka

Tää kissa säikäytti mut yks päivä, ku hyppäs mun vieree.
Mut ihana se oli. (:

Mun jälkkäri, liekitetty banaani. 

Äitin jälkäri


Päivä meni oikeestaan rannalla ollessa ja illalla kävellessä, joten tästäkään päivästä ei paljon tän pidempää saa.
Kävimme kumminkin aika ajoissa nukkumaan, koska tiistaina oli retki Teidelle. Josta saan pitemmän postauksen ja on enemmän kuviakin, kun näistä ranta päivistä.





2 kommenttia:

  1. Nami noi ruuat ja jälkkärit. Mulla kestää vielkin tottuu koulunruokaan ton meiän matkan jälkeen :/ ulkomailla on aina niin huippu ruuat!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sama! Mä opin maistelee niin paljo kaikkee erilaista, ja se sipuli oli parempaa ku Suomes. Ihan jäin kaipaa sipuli renkait ruoan kans. Mut ens kerral sitte. :)

      Koulus on kyl nii pahaa ruokaa verrattuna Espanjan ruokaa. :)

      Poista

Kommentoithan asiallisesti. Asiattomat kommentit poistetaan.