tiistai 15. maaliskuuta 2016

Lanzarote, päivä 7

20.11.2015 perjantai

Heräsimme 8 aikoihin, söimme aamupalan ja lähdimme viimeistä kertaa tällä lomalla rannalle. Tulikin oltua sielä taas kohtuu kauan.

Hotellille tultua kävimme suihkussa ja samalla kaverilta tuli viesti, joka kertoi mikä sharklet kone meillä on lähtöpäivänä.
Hetken aikaa hotellilla oltua lähdimme vielä kävelemään Costa Teguiseen ja löysimme viimeisenä päivänä kaupan, josta olisi saanut ihan kunnon ruokaakin. (meillä oli suunnitelma, että olisimme itse valmistaneet ruoan mutta ei löytynyt ruokaa ennen tätä päivää, joten piti ravintolassa syödä)

Sieltä löytyikin yllätyksenä nalle-keksejä, joita edellisenä päivänä ostettiin Puerto Del Carmenista. Kierreltiin vielä kauppoja, tuliaisostoksia tehdessä.

Kuvasin auringonlaskun, jonka jälkeen lähdettiin äidin kanssa etsimään magneetteja. Löysimme, mutta sitten pudotimme toisen hotellilla. :D Joten eikun vaan uudestaan samat magneetit ostamaan, samalla löytyikin lisää matkamuistoja.

Kello 8 aikoihin lähdettiin syömään Galeon Restaurante ravintolaan. Vähän oli haikea olo syödessä, sillä aamulla oli lähtö takaisin Helsinkiin ja kylmään Suomeen.

Hotelli Galeon Playa, Costa Teguise.

Hotellissa oli yksi makuuhuone, jossa oli vaatekaappi, hyvin säilytystilaa ja tallelokero. Parvekkeella oli pyykkiteline, pöytä ja 2 tuolia. Parveke oli myös hyvin tilava, meidän parveke oli hotellin oven kanssa samaan suuntaan eli kadulle.
Hotellihuoneemme oli 271 toisessa kerroksessa.
Olohuoneessa/keittiössä oli keittomahdollisuus, ruokapöytä neljälle ja 2 sohvaa, jossa pystyi nukkumaan. Televisio, johon sai kaukosäätimen 20€ panttia vastaan, emme kumminkaan haluneet sitä.

Huoneen + ja -
+ Sohvat, joissa mahtui 2 nukkumaan
+ Hyvin säilytystilaa, tilava huoneisto.
+ Keittolevyt
+ Tallelokero

- Makuuhuoneessa haisi home. (emme kumminkaan menneet sanomaan respaan, lähtiessä sanoimme oppaalle)
- Huoneen sijainti, iltaisin/öisin hotellin baarista kuului hirveä meteli.
- Keittiö hieman ahdas
- Hotellin pyyhkeet haisi pahalle.

1. Vau, mahtavan näköinen paikka! Tuli kamala matkakuume :)

♥ Vilhelmiina Lyydia

1. Kiitos. Se oli tosi mahtava paikka, suosittelen käymää Lanzarotella. :) Et oo ainoo jolla on kamala matkakuume. ;)

Kävin kattoo sun blogii ja liityin lukijaks. :)

2. Nää Lanzarotet on kivoja postauksia! :)

3. Kiva postaus taas :)
    Ei auta lievittää yhtää mun matkakuumetta :D

1. Kiitos. :)
      Ei helpota munkaa, varsinkaa ku näist tulee hirvee kaipaus takaisin Lanzarotelle ♥ :D

Kommentoithan asiallisesti. Asiattomat kommentit poistetaan.