lauantai 5. maaliskuuta 2016

Lanzarote, päivä 6

19.11.2015 torstai

Heräsimme puoli 8 aikoihin ja söimme aamupalan. Äiti ja isä lähtivät hakemaan vuokra-autoa, minä jäin hotellille odottelemaan.
Ensimmäisenä lähdimme ajamaan Arrecifen satamaan kuvaamaan sielä olevaa Aidasol risteilijää.

Meijän vuokra-auto.

Aidasol

Sataman jälkeen suuntasimme Arrecifen lentokentän alkupäähän spottaamaan. Oli ehdottomasti paras paikka missä ikinä olen spotannut ja tuonne on päästävä joskus uudestaan!

Spottailun jälkeen menimme uudestaan tyrskykallioille, katsomaan jos olisi paremmat tyrskyt. Ei ollut, joten lähdettiin Playa Blancaan.
Ajelimme Playa Blancassa ja kävelimme hieman. Halusimme aika pian jo Puerto del Carmeniin päin. Kävimme kaupassa, jossa oli meidän lomakylää vähän edullisemmat hinnat oreoilla. Löysimme myös nalle keksejä kotiin, joita ei Costa Teguisessa näkynyt ensin.

Ajattelimme mennä vielä hetkeksi katsomaan koneita, joita ei sitten enään tullutkaan/lähtenytkään niin paljoa.

Menimme rannalle etsimään simpukoita, samalla kuvasin laskeutuvia koneita ja auringonlaskua.
Kello tulikin jo 6 ja alkoi hämärtämään, joten suuntasimme auton kohti bensa-asemaa ja Costa Teguisea.

Kävimme vielä syömässä ja kaupassa, jonka jälkeen kierreltiin vähän matkamuistokauppoja. Puoli 11 aikoihin rupesi jo väsyttämään sen verran, että oli aika käydä nukkumaan.

1. Kiva postaus taas! 😊 Konekuvat on kyl 👌🏼

2. Ei juma ku on hyvän näköinen spottauspaikka!! Hyvä postaus, oli taas kiva lukea :)

1. Kiitos ja toi oli kyl ihan paras paikka spottaa ! :)

Kommentoithan asiallisesti. Asiattomat kommentit poistetaan.